Фактори та причини виникнення відхилень у поведінці категорії дітей «групи ризику» та появи важковиховуваних учнів

Нескладні розлади нервової системи, затримка психічного розвитку, різні види акцентуації.

Сімейні конфлікти – дитина в сім’ї є засобом вирішення батьківських конфліктів.

Несприятлива мікросоціальна середа, відсутність виховання дитини вдома (сім’ї з активною аморальною спрямованістю, сім’ї з низьким виховним потенціалом, неправильні виховні позиції матері або батька).

Відсутність ранньої психолого-педагогічної діагностики відхилень у поведінці.

Несвоєчасне виявлення у дитини як позитивних, так і негативних якостей.

Відсутність захисту та надання допомоги дитині в процесі її розвитку.

Втрата інтересу до школи.

Неспроможність соціально-прийнятими засобами компенсувати свою дезадаптацію.

Труднощі адаптації до шкільного життя.